COSMETICA

temes off-bodes..

EntradaAutor: uda » dt. gen. 16, 2007 10:57 am

HOla noies!!!!!

Jo también sòc molt desastre per aquestes coses, però la meva sogre treballa en una farmacia i sempre em dona algu i de gratis pobre es un sol, les cases de cosmètica li donen i ella sap que jo li trec profit. per la cara la neteja la faig amb un sabó de la casa ROCHE. la crema hidratant no m´enrecordo quina es pero despres al mitjdia ho miraré. com a hidratant per el cos, cap fixe, qualsevol de la farmacia. per les cames utilitzo la de vichy o montibel·lo(aquesta fa una calor). desmaquillador no utilitzo em rento la cara em sabó.

una pregunta: a la estetica que vaig em faig la neteja de cuits sempre, mai he cambiat perque es amiga, però l´altre dia parlant amb un amic que es bastant metrosexual!!!!em va comentar que a ell li fan amb mascaretes tota l´estona que no li posen vapor, i que no li fan res de mal. en canvi a la meva m´agrada molt com ho fá, pero despres del vapor ve el treure els punts negres i realment fa mal, sobretot la part del nas!!! despres si que et fica mascaretes i massatges en total esta una hora, a vosaltres com us la fan????
gràcies guapes!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
uda
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 3:07 pm
Ubicació: lloret de mar

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 10:57 am

no sé porque me lo regaló mi madre, pero debia costar unos 30 euros el potecito.. :-/ pero no se!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 11:04 am

De farmacia TGI???
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 11:07 am

si, isdin siempre ed farmacia! :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 11:19 am

Graicas guapa me lo mirare en la farmacia y si no es muy caro me lo compro!!!!!
Visitant

EntradaAutor: magic » dt. gen. 16, 2007 11:21 am

jo nomes faig servir un tonic de clinique, i también soc una mica desatre pq m'ho poso nomes quan me'n recordo... al principi de comprar-lo, cada dia, pero depres pasando una mica...
Imatge
ADRIANA I JORDI
9/12/06
www.nuvis.org/jordiiadriana/
magic
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 967
Membre des de: ds. maig 13, 2006 12:30 am
Ubicació: per aki i per allà...

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 11:48 am

LA TIMOCAUSE DE ALMIRALL NO ES TAN CARA!

JO VAIG COMPRAR UN PACK QUE VENÍA:

UNA BOSSETA I A DINTRE LA CREMA DE 150 ML, UNA CREMA DE REGAL DE 50 ML. I UN MASSATJADOR PER FICARTELA D'AQUESTS AMB RODILLO

EM VA COSTAR 18 EUROS :-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 12:30 pm

MMMMMMMMMMMMM muy interesante tambien...
es de farmacia???
Visitant

EntradaAutor: Desdemona » dt. gen. 16, 2007 12:32 pm

yo no soy mucho de usarlas...digo de usarlas, pq comrpar si que compro un moenton!!! jeje, y luego se quedan ahi muertas de risa!!! pero una q use un teimpo y me fue muy bien es una de Yves Roches paar reafirmar el pecho, no se como se llama pero va en un frasquito de cristal, lo bueno q como alli tiene cada dos por tres lo de las ofertas de 2x1 o 30 por ciento o a mita de precio, pues te sale muy bien , también me fue bien (usandolo todos los dias claro) una cremita reductora de Yves Rocher también q es un frasco rojo de plastico, algo de 3D creo q es, se notaba bastante, no espectaculamerte pero si se notaba!

para la cara, me va genial un limpiador sin jabon de Avene, q es azul el frascquito, de farmacias, no sale caro, pq si te lo pones con un cepillito de esos suaves redondos, solo tiene q echar un pelin cada vez y va genial paar quitar grasa
"Muchas maravillas hay en el universo; pero la obra maestra de la creación es el corazón materno"
Imatge
Desdemona
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4896
Membre des de: dv. des. 10, 2004 1:03 pm
Ubicació: Los Alcázares, Murcia

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 12:38 pm

es q yo eso ed los 30 euros me lo he inventado un poquito eee, me parece q si pero no s´..tu pregunta! :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 12:39 pm

vaya propaganda q hacemos no, ja ja :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 12:51 pm

SI!

LA QUE USO YO ES DE FARMACIA...

EXACTAMENTE ES ESTA...

THIOMUCASE DE LAB. ALMIRALL.

CREMA ANTICELULÍTICA ACCIÓN 3: EFICACIA FRENTE A LA PIEL DE NARANJA. MOLDEADOR DE LA FIGURA. HIDRATA LA PIEL DE FORMA NATURAL.

VA GENIAL.. SOBRETODO SI HACES EJERCICIO Y TE LA PONES ANTES DE EMPEZAR. LO MALO YA HE DICHO QUE HACE MAL OLOR...

PERO BUENO YO ME LA PONGO POR LA NOCHE :-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 12:54 pm

YO ESTA ME LA PONGO EN EL CULO, MUSLOS, BRAZOS, ABDOMEN Y LATERALES DE LA CINTURA :-) AYUDÁNDOME DEL RODILLO MASAJEADOR :-))
Visitant

EntradaAutor: JEIAN » dt. gen. 16, 2007 1:31 pm

ASI OS VA BIEN LA TIMOCAUSE?????
YO POR LA CARA HAGO IR CADA MAÑANA VICHY Y UN ANTIOJERAS Y LUEGO ME MAQUILLO...PERO POR LA NOCHE NO HAGO NADA...ME HACE PEREZA :-/ :-/ :-/ A VER SI CUANDO VAYA A VIVIR AL NUEVO PISO ME ACOSTUMBRO!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 1:45 pm

La conoces tu tambien esa crema???
como lo has puesto en negrita... :-/ :-/ :-/
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 1:57 pm

YO NO LA CONOCÍA...

ME LA ACONSEJÓ UNA COMPAÑERA QUE ESTUDIABA QUIROMASAJE CONMIGO QUE ES BAILARINA :-)
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dt. gen. 16, 2007 2:59 pm

Pues ala! Apuntando que una se acerca ya a los 30 y hay que cuidarse... me hace gracia como dice desde, que yo también tengo mogollón de pontingues por casa... pero usar... uso pocos....
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 3:19 pm

pues a usarlos!!!! a mi todo el mundo me regala cositas de estas oq meencantan!!!!! :-))
Visitant

EntradaAutor: JEIAN » dt. gen. 16, 2007 4:02 pm

ME HE APUNTADO ESTA CREMA DE LA CELULITIS..SI ME DECIS QUE VA BIEN ME LA COMPRO!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 8:08 pm

Yo de vez en cuando también me hago mascarillas, jajajaja, me encanta ponerme cosas en la cara, jaja :-)) :-)) :-))
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants