Autor: Sandrix » dl. oct. 13, 2008 5:02 pm
Autor: annaiesteve » dt. oct. 14, 2008 7:01 am
Sandrix ha escrit:Felicitats a les noies q us caseu al 2010!
Jo em caso l'any q ve a Vila Minerva! Qualsevol cosa pregunteu-me!!!

Autor: annaiesteve » dt. oct. 14, 2008 7:05 am
egarci86 ha escrit:Hola Papallona!!!Si quieres poner que mis fotógrafos son doble imatge...
Saludos

Autor: JUDITH REUS » dt. oct. 14, 2008 10:26 am

Autor: Papallona* » dt. oct. 14, 2008 11:35 am
JUDITH REUS ha escrit:MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!
qUINA ILU SÓC LA PRIMERA DE L'ABRIL....BUFF, ENCARA NO TENIM EL RESTAURANT CLAR.
A VEURE SI ALGU CTÉ INFORMACIÓ SOBRE EL PALAS DE SALOU, DONCS BÉ, M'HAN DIT QUE FAN PER L'ANY QUE VE UNA ZONA NOVA I DIUEN QUE UNA PASSADA, UN DIA D'AQUESTA SETMANA ENS I ACOSTRAEM A DEMANAR INFO...... JA US DIRÉ

Autor: TRUXITA » dt. oct. 14, 2008 12:17 pm

Autor: TRUXITA » dt. oct. 14, 2008 12:18 pm

Autor: montseijordi » dt. oct. 14, 2008 5:06 pm

Autor: Papallona* » dt. oct. 14, 2008 6:06 pm
TRUXITA ha escrit:Papallona, te importa apuntarme??
NURI Y JOSE
18-06-08
CATEDRAL DE TERRASSA-VIL.LA MINERVA
Gracias!!

Autor: Papallona* » dt. oct. 14, 2008 6:13 pm
montseijordi ha escrit:Hola noies!
Dos dies desconectada i aixo va q vola... Enhorabona a les noves que s'apunten, visca les nuvies del 2010!!! Aquest cap de setmana he anat a mirar restaurants i estem en dubte entre el Miracle i el Centre Ecuestre de Llavaneres, pero crec q guanyara aquest ultim, jeje. Avui quedem amb els meus pares x sopar i en parlarem del tema, quines ganes!!!
N'he visitat varis i en tenia mes x mirar, pero no penso mirar mes, q si ja tinc dubtes no en vull tenir mes, jajjaja. Quan tingui la decisio definitiva us informo.
Molts petons a totes

Autor: Arian1682 » dt. oct. 14, 2008 7:03 pm
JUDITH REUS ha escrit:MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!
qUINA ILU SÓC LA PRIMERA DE L'ABRIL....BUFF, ENCARA NO TENIM EL RESTAURANT CLAR.
A VEURE SI ALGU CTÉ INFORMACIÓ SOBRE EL PALAS DE SALOU, DONCS BÉ, M'HAN DIT QUE FAN PER L'ANY QUE VE UNA ZONA NOVA I DIUEN QUE UNA PASSADA, UN DIA D'AQUESTA SETMANA ENS I ACOSTRAEM A DEMANAR INFO...... JA US DIRÉ
ja plikaras!!!

Autor: Arian1682 » dt. oct. 14, 2008 7:04 pm
Papallona* ha escrit:montseijordi ha escrit:Hola noies!
Dos dies desconectada i aixo va q vola... Enhorabona a les noves que s'apunten, visca les nuvies del 2010!!! Aquest cap de setmana he anat a mirar restaurants i estem en dubte entre el Miracle i el Centre Ecuestre de Llavaneres, pero crec q guanyara aquest ultim, jeje. Avui quedem amb els meus pares x sopar i en parlarem del tema, quines ganes!!!
N'he visitat varis i en tenia mes x mirar, pero no penso mirar mes, q si ja tinc dubtes no en vull tenir mes, jajjaja. Quan tingui la decisio definitiva us informo.
Molts petons a totes
wapiiiiii
com ha anat el sopar????

Autor: JUDITH REUS » dc. oct. 15, 2008 10:13 am

Autor: Jéssica28 » dc. oct. 15, 2008 11:52 am
Autor: annaiesteve » dc. oct. 15, 2008 1:02 pm
Jéssica28 ha escrit:yo me caso el 28/08/2010 en castellvell, soy de reus. hola a todas, soy nueva desde hoy

Autor: Arian1682 » dc. oct. 15, 2008 2:00 pm
Jéssica28 ha escrit:yo me caso el 28/08/2010 en castellvell, soy de reus. hola a todas, soy nueva desde hoy

Autor: Jéssica28 » dc. oct. 15, 2008 2:16 pm
Autor: montseijordi » dc. oct. 15, 2008 3:38 pm

Autor: Papallona* » dc. oct. 15, 2008 6:00 pm
montseijordi ha escrit:Hola noies!!!
Ja m'he decidit, definitivament ho farem al Centre Ecuestre de Llavaneres, diumenge vaig amb els papes pq el vegin i a donar la paga i senyal, oleeeeeeeeeee. A veure si els hi agrada...
El tema sopar d'ahir, pffffffffff, vaig tornar a casa nerviosa i tot, jajaja. Estan molt preocupats pel tema menjar, creuen q els plats no seran complerts ( els hi vaig ensenyar unes fotos d'una noia q s'hi va casar alla al 2006, les fotos tretes d'aqui ) i em van haver d discutir algunes coses. Pero bueno, ells son aixi, grrrrrrrrrr. Pero sabeu q? He decidit q no em penso estressar, q a nosaltres ens ha agradat aquest lloc i vull fer-ho aqui. Espero q almenys el diumenge en quedin convençuts, si no m'agafara algu.
Pero ja estic molt contenta, en cinc dies ja podre dir definitivament on em casare, yuhuuuuuuuuuuu!!!!!