Autor: ARIADNA » dv. juny 01, 2007 11:59 am

Autor: MARICRIS » dv. juny 01, 2007 12:14 pm

Autor: MARICRIS » dv. juny 01, 2007 12:17 pm

Autor: carolca » dv. juny 01, 2007 12:17 pm

Autor: ARIADNA » dv. juny 01, 2007 12:17 pm
Autor: Selecty » dv. juny 01, 2007 12:19 pm

Autor: carolca » dv. juny 01, 2007 12:23 pm
ARIADNA ha escrit:Maricris, es normal a tothom li pasa aixo! jo si que estic xof que el germa del Pau (amb el que esta enfadat pero el Pau encara gracies que com a minim fa el paper) abans d'ahir el va trucar i li va deixar un missatge al contestador dient que no venien, aixo si que ho trobo fort tia!!!!!
aixi que estic d'una mala llet que a mi a aquest matrimoni li poden donar mes pel c....

Autor: carolca » dv. juny 01, 2007 12:26 pm
maricris ha escrit:nikka, vaya que mal lo de tu amiga...sabe un monton de mal eso... pero tiene que venir pq asi se anima i se desconecta un poco de lo suyo, y el tema detallito para ella no se, le puedes hacer 1 peluche de esos enooormes o, alguna foto vuestra asi chula coon un marco guai... no se... pero lo que tienes que hacer es animarla, te necesitara mucho...
yo tbn estoy xoffff xofff xofff, cada vez hay mas gente que nos falla, al final seremos 4 gatos... y, paco dice que a él ya ha llegado un punto que le da igual, pero sé que no, pq en el fondo es un romanticon de esas cosas y de sus amigos y em sabe mal... aix.... que vamos por 120 invitados... de casi 200 venga a la baja! en fin...tampoco podemos hacer nada.

Autor: MARICRIS » dv. juny 01, 2007 12:32 pm

Autor: MARICRIS » dv. juny 01, 2007 12:33 pm
ARIADNA ha escrit:Maricris, es normal a tothom li pasa aixo! jo si que estic xof que el germa del Pau (amb el que esta enfadat pero el Pau encara gracies que com a minim fa el paper) abans d'ahir el va trucar i li va deixar un missatge al contestador dient que no venien, aixo si que ho trobo fort tia!!!!!
aixi que estic d'una mala llet que a mi a aquest matrimoni li poden donar mes pel c....

Autor: MARICRIS » dv. juny 01, 2007 12:35 pm
Selecty ha escrit:Hola maricris, no estes así,ya que hay poco que hacer, a nosotros tambien nos falla gente y ya eramos poquitos, eramos unos 100 y casi 20 nos fallan asi que imaginate...y me sabe fatal porque la mayoría son de parte de mi novio, y aunque el diga que no pasa nada, yo se que le sabe mal.
ANIMO QUE EN 2 SEMANITAS ES TU GRAN DIA Y CON MAS O MENOS GENTE SERÁ GENIAL
si intento estar bien pero en vez de arreglarlo la cago mas pq me pongo de mala mecachis y la pago con paco....
Autor: MARICRIS » dv. juny 01, 2007 12:38 pm
carolca ha escrit:maricris ha escrit:nikka, vaya que mal lo de tu amiga...sabe un monton de mal eso... pero tiene que venir pq asi se anima i se desconecta un poco de lo suyo, y el tema detallito para ella no se, le puedes hacer 1 peluche de esos enooormes o, alguna foto vuestra asi chula coon un marco guai... no se... pero lo que tienes que hacer es animarla, te necesitara mucho...
yo tbn estoy xoffff xofff xofff, cada vez hay mas gente que nos falla, al final seremos 4 gatos... y, paco dice que a él ya ha llegado un punto que le da igual, pero sé que no, pq en el fondo es un romanticon de esas cosas y de sus amigos y em sabe mal... aix.... que vamos por 120 invitados... de casi 200 venga a la baja! en fin...tampoco podemos hacer nada.
Maricris, a cuantas personas podrías decir que realmente quieres? 30 o a lo sumo cuarenta, pues mira si estos a los que más quieres están ese día, el resto puedes consideralos superfluos.

Autor: sita81 » dv. juny 01, 2007 2:32 pm
Nikka80 ha escrit:sita81 ha escrit:Nikka, he anat a la botiga que m'has dit, però no hem trobat cap nuvis que ens fessin el pes. Però al final tornant cap a casa hem passat per davant una botiga que està al costat del mercadona i ja tenim nuvis!!! Una cosa menys. Ara ens en falten 3 de petitets per donar. Volem agafar uns que tinguin una pinça per posar-hi una targeteta personalitzada per a cada parella. N'he vist a la botiga que m'havies dit tu, però no ho hem pensat aleshores. POtser hi tornem... Gràcies per la info!!!![]()
![]()
de nada!!!!! como son los novios??

Autor: sita81 » dv. juny 01, 2007 2:40 pm

Autor: sita81 » dv. juny 01, 2007 2:42 pm

Autor: sita81 » dv. juny 01, 2007 2:43 pm
Annabeba ha escrit:Hola guapes!!!
avui porto un dia molt estressat!!!!

Autor: Nikka80 » dv. juny 01, 2007 2:49 pm
Annabeba ha escrit:Hola guapes!!!
avui porto un dia molt estressat!!!!