Veig que aquest any hi ha moltes cymbelineres! Encara no he pogut veure els vostres vestits perque encara no ens han instalat l'adsl i estem amb una conexió suuuuper lenta...
_Gemma_ he lleguit el que has dit de mi, de veritat que m'has emocionat i no m'has deixat sense paraules! Ets genial!
vaig treure les fotos de la cronica, pero Gemmanit ja t'enviare una el més aviat que pugui perque puguis fer-te una idea... Jo crec que si el vestit es baix d'esquena es macu ensenyar-lo, però tampoc m'agradava un recollit molt formal, sino alguna cosa més juvenil i més desenfadada i em van fer un recollit una mica extrany pero va quedar bé, no era ni informal ni classic.
El tema dels complements a mi és el que potse em va donar més mal de caps, jo em vaig comprar la robeta interior a sedes, de rebaixes, pero....a l'hora de pagar no em van fer cap descompte perque la roba de nuvia no es rebaixa, aixi que eviteu dir que sou les nuvies! jajaja
Hi ha algu que s'hagui comprat el vestit a Girona? suposo que encara deu estar l'Anna a carrec de la botiga, a mi aquesta dona em va encantar, es sincera i molt amable, i sempre em va ajudar molt, per això crec que la meva experiencia a Cymbeline va ser tant bona.
Quan vaig anar la primera vegada vaig marcar uns vestits que em volia emprovar i ella directament em va dir que no, que no eren el meu estil i no em quedarein be em va dir que em proves uns, i ho va encertar, gracies a ella vaig trobar el MEU vestit, com el trobareu vosaltres.
Jo em vaig comprar alla també les sabates perque eren iguals que el vestit i em van ser super comodes, i el complement del cabell.
Be, us desitgo molta sort a totes, a les que encara no heu trobat vestit perque aviat el veieu, i a la resta perque aquests mesos son super macus.
Petons i fins aviat!

...si no pasa res, el dia 10 vaig a bcn a mirar les sabates...ufff, em fa una ilu!!!!! amb lu que m'agraden a mi les sabates